ČESKÝ KRUMLOV

neděle, března 20, 2016

Zdravím všechny,
dnešní článek bude další tzv. Travel tip (cestovní tip) tentokrát na hrad a zámek Český Krumlov, který se nachází na jihu Čech. Zámek jsem navštívila minulý rok v červnu a uchvátil mě.

zdroj: google obrázky
HISTORIE: Původní gotický hrad založili před rokem 1250 páni z Krumlova. Náezv "Český" začalo být používáno kolem 15. století. Od roku 1950 je zámek bez majitele, a proto patří českému státu, tehdy československému. Od roku 1992 je zámek zapsán na seznamu UNESCO.





MOJE HODNOCENÍ: Narozdíl od hradu Kašperk jsem se na tenhle výlet těšila. Slyšela jsem o něm tolik chvály, takže jsem se chtěla přesvědčit, zda je to pravda. I přes to, že tam bylo opravdu hodně lidí, hlavně z cizích zemí (Vietnamci), tak to byl úžasný zížitek. Návštěvu zámku určitě doporučuju, ale jeďte radši ve všední den, protože v pátek a nebo o víkend je tam opravdu plno.






Byli jste na Českém Krumlově nebo se tam chystáte?
Děkuju za přečtení a těším se u dalšího článku ♥


Mohlo by se Vám líbit

0 komentářů

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥

OBLÍBENÉ ČLÁNKY

ZOBRAZENÍ