VÁNOČNÍ TAG aneb JAK SLAVÍM VÁNOCE

pátek, prosince 23, 2016

Ahoj,

celý rok utekl jako voda a zítra tu máme zase Vánoce. Našla jsem si na internetu nějaké otázky na téma Vánoce a rozhodla jsem se s Vámi podělit o to, jak Vánoce slavím já.

Jaké je tvé oblíbené a neoblíbené cukroví? Pekla si nějaké?
Nejradši mám linecké, špičky (vosí hnízda, ale my tomu říkáme špičky) a perníčky, neoblíbené žádné nemám, možná cukroví, kde jsou mandle, ale ty doma neděláme. Letos jsem pekla perníčky, kakaová srdíčka a koka sušenky. 


Jaká vůně ti připomíná Vánoce?
Vánoce mi připomíná vůně skořice, vanilky a kokosu.

Máte doma umělý nebo živý stromek? 
Máme umělý stromeček.

Kdy zdobíte stromeček?
Stromeček zdobíme vždycky 23. prosince navečer.

Co jíš o Štědrý den?
Vezmu to hezky popořádku, takže ... k snídani mám vánočku a kakao, k obědu si dáváme vinnou klobásu a čočku, ale já čočku nemusím, takže si dávám chleba, a k večeři máme bramborový salát a řízek, kapra má většinou jen taťka. A samozřejmě běhěm celého dne mlsám cukroví. 

Jaké jsou tvé nejoblíbenější vánoční filmy a pohádky?
Na mé nejoblíběnější vánoční pohádky a filmy se můžeš podívat v předchozích článcích (Tipy na VÁNOČNÍ FILMY a TOP 10 Pohádek), ale kdyby měla vybrat jeden, tak by to byl film Prázdniny a pohádka Anděl Páně.

Kdy nakupuješ dárky, včas nebo na poslední chvíli?
Když jsem byla mladší, dárky jsem vždy kupovala týden nebo třeba 3 dny před Vánoci, abych nemusela dlouho čekat, než si je rodina rozbalí. Letos jsem dárky sehnala včas a některé ještě potom dokoupila tenhle týden. 

Jaký dárek ti udělal o Vánocích největší radost?
To je hodně těžké, ale nějvětší radost jsem asi měla z Mp3, kterou jsem dostala asi ve 13-ti letech a pořád ji mám a funguje! 

Jak se oblékáš o Vánoce?
Během dne jsem v pohodlném oblečení a navečer se všichni slavnostně oblečeme. 

Co nejraději piješ o Vánoce?
Asi kakao, ale k Vánocům mám ráda Kofolu nebo kolu, během roku ji nevyhledávám, ale o Vánoce si ji vychutnávám.

Co si přeješ k Vánocům?
Nejsem moc náročná, potěší mě vždycky parfém nebo nějaká bižuterie. Mám větší radost z dárku, který dám.

Máš nějaké vtipné vánoční příhody?
Vtipné příhody žádné nemám, jen vzpomínky, jak jsme vždycky se sestrou vyhlíželi Ježíška a hádali se, která ho uvidí první a samozřejmě hraní ve sněhu.

Jak probíhá tvůj Štědrý den a svátky?
Celý den máme zavřeno do obýváku a jsem v kuchyni, kam si vždycky přendáme televizi. Celý den ji máme puštěnou, koukáme na pohádky nebo filmy a ujídáme cukroví. Odpoledne vždy přijede babička na návštěvu, když odjede uděláme řízky se salátem, popřípadě kapra a jdeme se nachystat. Večeříme už okolo půl šesté, abychom stihli vždycky novou pohádku. U večeře si samozřejmě taťka přidá a my netrpělivě čekáme až dojí. Potom se konečně vydáme ke stromečku, kdy se setrou rozdáme všechny dárky a následně si je rozbalíme, pak zavoláme babičkám a už jen koukáme na pohádky a povídáme si. 
První svátek vánoční jedeme k jedné babičce a o druhý svátek k druhé babičce, mezi svátky potom navštěvujeme zbytek rodiny.


To by bylo asi všechno k mým Vánocům. Napište mi do komentářů, jak slavíte Vánoce vy a nebo odpovězte na otázky na svém blogu, ráda si pak přečtu vaše odpovědi.

 * Hezké Vánoce *

Těším se u dalšího článku ♥

Mohlo by se Vám líbit

1 komentářů

  1. u nás už je tradice zdobit stromeček na Štědrý den a přitom se dívat na Tři oříšky pro popelku)

    OdpovědětVymazat

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥

OBLÍBENÉ ČLÁNKY

ZOBRAZENÍ