PLESOVÉ NEZBYTNOSTI

neděle, ledna 29, 2017

Ahoj,

jistě jste postřehli, že plesová sezóna je v plném proudu a i já nám pár plesů zavítala a pár jich mám ještě v plánu. V mé oblibě jsou hlavně maturitní plesy, který letos čeká i mě, lelikož studuji 4. ročník na střední škole.
Kromě nekonečného vybírání šatů a přemyšlení, co si učešu, je potřeba mít s sebou zkrátka všechno "kdyby náhodou", jsme přeci jen holky a myslím, že většina to má stejně. V dnešním článku Vám tedy ukážu, co si s sebou beru do psaníčka já.




První věc, kterou řeším, když se chystám na nějaký ples, je, že přemýšlím, které psaníčko si vezmu (musí mi přeci ladit k šatům). Osobně mám dvě psaníčka, černé, které je o něco menší, a světle růžové, do kterého se toho vejde víc. Obě psaníčka jsou přes rameno, tyhle jsou pro mě nejpohodlnější, když tancuju, nemusím ho držet v ruce. 

Ještě chci upozornit, že všechny fotky jsou pouze ilustrační, stažené z internetu. 

  


Když mám vybrané psaníčko, jako první si tam dám malou peněženku s penězi, občanku a lístek na daný ples. Nerada nosím peníze v psaníčku volně, pak je zbytečně lovím několik minut, takže takováhle peněženka je ideální, malá a vejde se mi do obou psaníček. Já mám takovou tygrovanou, kterou jsem koupila u vietnamců asi za 40,- kč.

Nesmím zapomenout ani na klíče mobil, který si musím vždy vyndat z krytu, jinak by se mi tam nevešel. další nezbytností pro mě jsou papírové kapesníky, protože se mi zdá, že mám rýmu snad celoročně, navíc se dají využít například, když se vám vyzouvají lodičky, roztrhnete papírový kapesník a kousek si prostě nacpete do špičky boty. Další věc, kterou vždy přihodím, je malý parfém, který mám z Avonu. 



Říkáte si, jak se mi to tam může všechno vejít? Může, pečlivě si to tam vždy naskládám a vejde se. A pokud tam mám ještě místo, přihodím nějakou sušenku, kdybych měla hlad, nejradši si beru Fidorku, protože je malá a snadno se vmístí do psaníčka. Kterou máte nejraději? Já hořkou s čokoládovou náplní. Pokud se mi tam nevejde, vezmu si více peněz a během večera chodíme do místního podniku na výborný kebab. 
Další nezbytností je taky náplast na puchýře, nějaký ten prášek, kdyby náhodou. Když jdu v rozpuštěných vlasech, přihodím i gumičku a dvě pinetky. Náhradní silonky si neberu, věřím, že je neroztrhnu a navíc už by se mi tam asi nevešly.




Možná Vám moje vybavené psaníčko přijde trochu ujeté, ale mě to vyhovuje. Do komentářů mi napište, jaké jsou Vaše plesové nezbytnosti a zda si taky berete s sebou nějaké to jídlo.

Těším se u dalšího článku ♥

Mohlo by se Vám líbit

6 komentářů

  1. Já s sebou beru vždy ještě rtěnku a náhradní silonky.

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna v pátek jsem byla na plese a musela jsem se rozhodovat co si vzít s sebou do psaníčka, jelikož zas tak velké nemám. Vzala jsem si snad všechno co ty, akorát voňavku ne, kapesníčky jsem vytáhla dva z balíčku a teď lituji, že se mi tam nevešla ta sušenka, ale já si pak kupuji chlebíčky :D Fidorka je super nápad, já mám nejraději tu s oříškovou náplní :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Náhradní silonky nebo aspoň bezbarvý lak na případné díry, já jsem hrozný nešika a věštinou se mi silonky roztrhnou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Je vtipný, že mě nikdy nenapadlo vzít si s sebou nějakou sušenku! Přitom hlad mívám na plesech docela pravidelně :)) Jinak nosím v psaníčku/peněžence to samé co ty :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je sranda, fidorku neberu ale mozna priste;) jinak ja si beru pudr, abych se neleskla, nahradni silonky, rtenku, penize, mobil a cigarety(bejvavalo), that´s all;)

    Mej se krasne!
    Papa ByGabra
    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jo plesová sezóna se vždy otiskne na mé peněžence... lítám z jednoho plesu na druhý...ale je to vždy takové to odvázání se od reality s těmi nejbližšími přáteli ❤

    lifestyle-by-mag.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥

OBLÍBENÉ ČLÁNKY

ZOBRAZENÍ