BLOGSPOT.COM vs. BLOG.CZ

neděle, února 26, 2017

Ahoj,

dnešní článek, jak už název říká, bude o srovnání domén blogspot a blog.cz. Obě dvě domény jsem vyzkoušela a chtěla bych se s vámi podělit o svoje postřehy a dojmy.
Co se týče blogových domén, existuje jich několik, já zatím vyzkoušela jen dvě a další nemám zatím v plánu.



Z článku MOJE BLOGERSKÉ ZAČÁTKY jste se dočetli, že jsem začínala na blog.cz a měla asi 3 blogy s touto doménou.

S blogem jsem se naučila docela rychle, žádné složitosti a jednoduché na pochopení, ale postupem času jsem chtěla svůj blog více zviditelnit a vylepšit vzhled. Proto jsem si nechala udělat několik šablon a vlastní menu (kdo používal blog.cz, tak ví). Jediné, co mi tam vadilo, byly reklamy a postupem času i méně možností.

Na blogspot jsem přešla ze zvědavosti a chtěla jsem zkusit něco nového. Abych pravdu řekla, blogspot byl pro mě na pochopení o něco složitější a chvíli mi trvalo, než jsem se zorientovala a blog si přetvořila k obrazu svému. Na druhou stranu tady je mnohem více možností, které se týkají úprav vzhledu, článků nebo například propagace. Takže blogy na doméně blog.cz jsem opustila a zůstala u jednoho blogu na této doméně, kde jsem spokojená.


Tohle by bylo takové moje malé shrnutí a porovnání blogových domén, které jsem vyzkoušela. Do komentářů mi napište, jakou doménu používáte vy a jak jste spokojení.

Těším se u dalšího článku ♥

Mohlo by se Vám líbit

3 komentářů

  1. Já jsem byla na blog.cz přes devět let. Na blogspotu jsem teprve krátce. Přesunu nahrávalo více věcí, kapkou bylo chování Standy... což jistě pochopí každý, kdo se na blogu pohybuje/pohyboval. 😁 Na blogeru jsem asi trochu spokojenější...

    OdpovědětVymazat
  2. Já byla taky na blog.cz. Sice je to taková "jednodušší" cesta, ale pokud člověk je ochotný naučit se novým věcem, blogger je podle mě rozhodně profesionálnější. Jako začátečník jsem s tím sice měla problémy, chvilku trvá, než se s ním člověk naučí pořádně pracovat, ale stojí to za to. :)
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych ráda měla blogspot ale jsem střevo a neumím s tím, i na blog mi musela dělat desing kamarádka, jinak máš to tu moc hezké :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥

OBLÍBENÉ ČLÁNKY

ZOBRAZENÍ