JARNÍ RESTART

Ahoj,

blíží se nám jaro, sluníčko už vykukuje a naše nálada už není tak pochmurná. Kam tím ale mířím, vždycky na začátku jara se snažím si udělat ve věcech pořádech, nemyslím tím velký jarní úklid! Prostě takový malý jarní restart, kdy si protřídím skříně, učení ( mám všude někonečně mnoho papírů) a myšlenky. Asi to zní divně, ale když si třeba na hodinu sednete a v klidu si "přemýšlíte", zjistíte, že "tohle" je zbytečné, "tamto" můžete zkusit a hned se pak cítíte lépe, nebo alespoň já to tak mám.
Každopádně v dnešním článku Vám chci ukázat nebo spíš popsat, jak takový jarní restart může vypadat. Komu se nelíbí "jarní restart", říkejte tomu třeba "Čas pro sebe", protože celé tohle, bude jen o Vás!




Jako první věc si vždycky napíšu seznam věcí, které chci "protřídit" a kterými se chci zabývat, většinou je to každý rok to samé. 

A potom už se jednotlivě věnuju jednotlivým bodům. 
Co se týká oblečení, tak zimní věci si schovám a vyndám jarní a letní, stejně tak boty. Plus si skříně pořádně srovnám, protože kolikrát tam nějaké tričko jen tak hodím, a věci, které už nenosím, dám stranou. 

Jako další je učení, kdy ze všech učebnic a sešitů vyndám vytrhané papíry a všelijaké papírky, které už nebudu potřebovat. Potom si všechno srovnám, aby se mi to neválelo po stole a uklidím do skříňky, kde mám veškeré učení. Taky to chce si vyklidit tašku do školy, kde se taky válí všelijaké papírky a nebo tužky. Další bod hotový!

S kosmetikou a nakonec celým pokojem je to už jasné, prostě protřídím, uklidím, vyklidím a popřípadě vyhodím. 


Nakonec abych si navodila takovou tu jarná atmosféru si pokoj vyzdobím, například umělými květinami nebo nějakou jarní vůní.

Do komentářů mi napište, jestli taky děláte nějaký ten "jarní restart" nebo jestli ho vyzkoušíte.
Těším se u dalšího článku ♥


CONVERSATION

5 komentářů:

  1. Hezký článek :) já se pořád chystám na přetvoření šatníku na jarní, ale je s tim tolik prace :-D
    budu ráda za návštěvu mého nového blogu :) http://nakupujsemnou.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Na jaře chytnu toolik energie, že udělám pořádek stejně jako ty, i když to jako žádný jarní restart nevnímám.

    OdpovědětVymazat
  3. Říkám si každým rokem, že si jarní úklid udělám. Slutek utek :D
    pořád někde schovávám staré sešity, učebnice,papíry,památky na někoho ci něco a uz to nemám kam davat. Planuji si koupit krabičky z NunuNana a udělat si ve všem pořádek. Jednu na kosmetiku. Dárky. Papíry apod.
    navíc, vždy, kdyz si uklidim pokoj, je v nem do tydne nepořádek zpět, protože papíry apod,je ihned nasbiraji znovu :D
    yourbee.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký článek 😃
    Řekněme, že se snažím dělat takový ten jarní restart a úklid.. Ale vždy to skončí tak, že si prohlížím staré věci, které jsem právě našla.😂
    BLOG: http://lifestylebylili.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to stejně, akorát teda pokaždé v jinou dobu, ne jen na jaře.... ale s tím vyhazováním, to si nakonec řeknu, co když to někdy ještě využiju?! Takže při takovém ,,úklidu" mi stejně nic moc neubude, až na pár maličkostí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥

Back
to top