TIPY NA LETNÍ BRIGÁDY

čtvrtek, dubna 13, 2017

Zdravím Vás u dnešního článku,


po delší době, ale přece! Jelikož se blíží léto a spousta studentů si chce přivydělat, tak jsem se rozhodla Vám napsat pát mých tipů, kde přes léto pracovat. Jsou to tipy hlavně na místa, kde se určitě nebudete v létě nudit. Já vyzkoušela už několik brigád a letos jdu zase někam jinam a překvapivě se tam docela těším.



1. CUKRÁRNA, KAVÁRNA
Cukrárny nebo kavárny budou určitě na léto shánět výpomoc, přeci jen zmrzliny kopečkové nebo točené má rád snad každý a každý si ji v létě dopřeje. Výhoda je, že teplo je už v červnu a květnu, a tak můžete chodit vypomáhat i po škole odpoledne.



2. KNIHOVNA, KNIHKUPECTVÍ
Knihovna nebo knihkupectví taky není špatný nápad, jste uklizení v klidu a v chladu, teda alespoň u nás v knihkupectví je vždy příjemně. Třeba dostanene chuť číst nebo najdete nějaký pěkný recept. Hlavně je to taková klidnější brigáda, kde se moc neuhoníte. Ale pokud nesnášíte knížky, raději se tomu vyhněte!


3. KOUPALIŠTĚ, KEMPY
Koupaliště a kempy uvítají v létě snad každou pomocnou ruku. Budete mezi lidmi u vody a nějaký ten odpočinkový čas se určitě taky najde.


4. HOTELOVÉ RESORTY V ZAHRANIČÍ
Pokud máte skvělé jazykové schopnosti a rádi cestujete, využijte toho a najdetě si brigádu v zahraničí v nějakém hotelovém resortu. Samozřejmě to není jen tak a pro někoho může být problém na dva měsíce zmizet někam do zahraničí, ale proč to nezkusit! Můžete pracovat třeba na baru nebo prodávat zmrzliny.


5. OSTATNÍ
Mezi ostatní brigády na léto řadím už takové, kde vás to třeba nebude bavit, ale pro ty peníze to zkousnete a vydržíte. Například práce ve velkých fabrikách, kde si stoupnete k lince nebo práce v call centru, ale koho by bavilo neustále vyvolávat lidem a něco jim nabízet, když to sami nemáme rádi. Práce v obchodních řetězcích (Tesco, Billa, OBI) nebo v obchodních centrech v různých obchodech s oblečením, jídlem nebo drogerií, nebo třeba na benzinách.



Možností, kde můžete v létě pracovat je několik. Já jsem se snažila vypíchnout ty nejlepší, kde by to mohlo každého bavit. Mě osobně by se líbila práce v zahraničí, ale bohužel nemám tak dobrou angličtinu, jak bych chtěla.

Do komentářů mi napište, jak jste na tom s letními brigádami vy, jestli chodíte každý rok na stejné místo nebo to střídáte. A kde byste nejraději v létě pracovali? 

Těším se u dalšího článku ♥

Mohlo by se Vám líbit

11 komentářů

  1. Určitě je z čeho vybírat. Nejvíc se mi líbí brigáda v knihovně. Jak píšeš, je tam klid a chlad. Žádný stres. Díky za tipy! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám brigádu v obchodě a ještě si pak chci něco k tomu vzít, abych si vydělala na dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
  3. Článek užitečný pro lidi, které nenapadlo podívat se na poptávky na žádných internetových stránkách. Možností je samozřejmě někonečně mnoho a myslím, že každá z těch, co jsi tady uvedla, by lidi napadla, ale proč ne, třeba v 2. osobě jednotného čísla, pomocné sloveso "být" se stahuje příponou -s. Tudíž je správně "abys zůstal stát na místě" ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na internetových stránkách nemusí být všechny zmíněné brigády, já třeba brigádu našla tak, že jsem se na to místo šla zeptat, zda na léto nepotřebují brigádu a potřebovali. Občas to třeba visí jen ve výlohách, že přijmou na léto brigádu.
      Co se týče gramatiky, děkuji za připomínku, já také jednu mám, měla by si lépe oddělovat věty, které spolu nesouvisí.

      Vymazat
  4. Já se nejvíce přikláním k cukrárnám :D

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tipy dobré, už len keby boli tie príležitosti. U nás máme v meste jedno kníhkupectvo, aj to už majú zamestnancov vyše hlavu :/ a to bol taký môj malý sen. Tento rok som si životopis podala do butiku s oblečením a do hračkárstva :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás ve městě je taky jen jedno knihkupectví, ale zase asi 4 cukrárny. Přeju hodně štěstí :)

      Vymazat
  6. Brigáda v knihovně by mě asi nenapadla, fajn věc. Já jsem měla brugádu v cukrárně, asi to bylo prostředím, ale nic pro mně. Já už třetím rokem jsem na poli a za ty peníze jsem tam spokojená, rpjedu se na kole, pokecám s lidma, opálím se tak, že každý rok se mě ostatní ptají, kde jsem byla u moře :D Bylo by fajn za brigáda v zahraničí, někde u moře, hmm :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna teď sháním nějakou tu brigádu na léto, tak jsem si chtěla o něčem počíst. Akorát mi tenhle článek přijde takový "suchý" a obsahuje podle mě takové ty obecné informace. Být tebou se víc rozepíšu a rozvedu myšlenku, protože pár jednoduchých vět o něčem umí napsat každý. :)
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že jsou to skvělé tipy :)
    Na tvůj blog jsem před chvilkou narazila náhodou... a líbí se mi, pokud by jsi chtěla, můžeme dát vzájemný odběr :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥

OBLÍBENÉ ČLÁNKY

ZOBRAZENÍ