ZÁMEK KROMĚŘÍŽ

16 dubna

Krásný den všem,

konečně začíná být hezké počasí, takže je čas někam vyrazit a neválet se doma. Další tip na výlet v Česku bude na arcibiskupský zámek Kroměříž, jeden z nejznámějších českých zámků, který je zapsaný na seznamu UNESCO.


Na zámek jsme se vydali v létě, počasí se nám více než vyvedlo, bylo kolem 30°C, miluju teplo a sluníčko, takže jsem si nestěžovala! Zámek jsme prošli křížem krážem od věže až po květnou zahradu, která se nenachází přímo u zámku, ale musíte k ní dojít nebo dojet kousek dál.







Zámek určitě doporučuju, možná je trošku dražší vstupné, ale stojí to za to! 






Do komentářů mi napište, jestli jste už Kroměříž navštívili nebo to máte v plánu. Popřípadě, co se Vám v Kroměříži líbí nejvíce, já byla nadšená z celého města!

Těším se u dalšího článku ♥

PODOBNÉ ČLÁNKY

5 komentářů

  1. Nikdy som v Kromclu nebola, lebo časovo je to pre mňa nereálne. Chcem sa však spýtať, je tam aj niečo zaujímavé okrem zámku? Prípadne ako je to tam s penziónmi a ubytovaním?

    Inak veľmi krásne fotky :)

    Jaji
    www.jajibloguje.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak je tu tu s ubytováním bohužel nevím, byla jsem tam jen na jeden den. Kromě zámků je tu velká květná zahrada, historické centrum se spousty skvělých restaurací, několik kostelů a muzeum.
      Děkuju a snad jsem pomohla. :)

      Vymazat
  2. Kroměříž a hlavně Květnou zahradu mám strašně ráda, když jsem byla malá, jezdili jsme tam pravidelně na výlety. Pamatuju si, že mě hrozně bavilo bloudit v bludištích z okrasných keřů...

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  3. to je krása:) a tá zeleň a záhrady , wow :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten zamocek je pecka :) hrala som tam jeden koncert :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥