HRAD KAŠPERK

14 listopadu

Zdravím všechny mé čtenáře,

dnešní článek bude první z mých tipů po památkách v České republice. Jako první jsem vybrala  nejvýše položený hrad na našem území, a to hrad Kašperk, který jsem navštívila letos na jaře. 


Zdroj: internet
Něco málo z historie: Hrad Kašperk založil v roce 1356 český král a římský císař Karel IV., aby ochránil významné náleziště zlata a zabezpečil významnou obchodní stezku. Poslední majitelé ho opustili v roce 1616, kdy už zchátralý a opuštěný hrad připadl městu Kašperské Hory.




Kde leží: Najdete ho na Šumavě u Kašperských hor, nedaleko najdete i parkoviště, kdy na hrad dojdete po vyznačené stezce dlouhé asi 1200 m.




Moje hodnocení: Nejprve se mi na hrad vůbec nechtělo, jelikož mě ničím nezaujal. Ale když jsem uviděla ceduli, že se jedná o nejvýše položený hrad v ČR, měla jsem větší chuť si ho prohlédnout. Nádherný je výhled z věží. Můžete si vybrat dvě prohlídkové trasy, kdy já návštívila obě a neudělala jsem chybu.
Hrad určitě doporučuju!


Na hradě jsme našli i tento zajímavý ukazatel.

Doufám, že se Vám tento typ článků líbí a můžete se těšit na další. Kromě první fotky jsou všechny fotky vlastní. Děkuju a těším se u dalšího článku!

PODOBNÉ ČLÁNKY

1 komentářů

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥