TRAVEL TIPS - MĚSTA

02 listopadu

Dnešní článek bude konečně o cestování, mám tu 5 zahraničních měst, které bych chtěla jednou navštívit a něčím mě zaujaly. Měst, které bych chtěla navštívit, je několik. Zatím jsem se zaměřila na ta hlavní.
Města, která už jsem navštívila, a která mě zaujala Vám přidám v jiném článku, aby tenhle nebyl tak dlouhý.


  1. První město je určitě všem známé, je to jak jinak než Paříž, město, které by chtěl navštívit snad každý, a je snem mnoha dívek a žen. Hlavní město Francie přivítá ročně několik set tisíc turistů a zvědavců, kteří jsou zvědaví na Eiffelovu věž, stejně jako já, akorát, já se tam ještě nedostala.


  2. Druhé město je také známé, ale není z Evropy, jedná se o Dubaj, město známé díky palmovým ostrovům a mrakodrapům. Věděla jsem, že Dubaj existuje, ale nijak jsem se o něj nezajímala. Až díky televizní sérii Amazing race: o milion kolem světa, kterou jsem si hned zamilovala a spoustu měst a míst se mi zalíbilo a dubaj patří mezi ně.



  3. Jelikož jsem fanoušek fotbalu, ne moc velký, ale mám své favority, což jsou FCBarcelona, tak na mém seznamu nesmí chybět právě Barcelona, ale nejen díky stadionu, ale i díky památkám (chrámu), které ve městě najdeme.


  4. Další město určitě znáte, je to hlavní město Nizozemska, Amsterdam. Ten se mi zalíbil, když jsem viděla film Hvězdy nám nepřály, ale také k tomu přispěla série Amazing race. Na tom mostě bych chtěla stát. Chtít můžu!


  5. Poslední páté město, které bych sem zařadila je Stockholm, švédská metropole. Chtěla bych poznat život na severu a objevit něco jiného.


Jaká města byste chtěli navštívit vy a proč? Koukáte také na Amazing race?
Děkuju Vám za přečtení a těším se u dalšího článku!

PODOBNÉ ČLÁNKY

1 komentářů

Děkuju, že jste si udělali čas a zanechali komentář. Kate ♥